2012 m. sausio 26 d., ketvirtadienis

Hamsa Hand

Yesterday my heling hamsa hand arrived. My boyfriend booked it from e-bay, because there wasn't even a tiny possibility to find one in the country I live. I wanted to have this necklace for ages. Of course, it could be smaller, but I like it a lot :) I hope it looks great on my neck. But it's a problem, that I actually don't wear jewelry a lot. I hope I won't forget this necklace, because it's kinda big and I cannot wear it 24 hours per day.

My hamsa healing hand protects from the evil eye. muhaha

I kinda like it that new picasso thing I found. But it's becomming too easy to edit photos. Must stop playing with this 70s style, which I like a lot by the way


6 komentarai:

  1. Oh, kaip Tau faina! As kaip tik ieskojau didesnes Hamsa Hand, bet labai brangios tokios pasirode, arba nemokejau ieskoti.. Gal dar turi nuoroda issisaugojusi jos? :))
    Super atrodo!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aw, kaip miela, kad tau patinka. Ei, žiūrėk, per ebay, jei turi visa gali užsisakyti, jos žiauriai pigios http://www.ebay.com/sch/Middle-Eastern-/166732/i.html?_nkw=hamsa+hand+jewelry :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aciu! Esu jau ieskojusi pries kiek laiko ten, bet visos tokios mazytes atrodo, o kur didesne ar grazesne jau kainuoja kaip minimum 20 doleriu.. Bet bandysiu dar panarsyti :) O Tavoji superine tikrai! :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Bet manoji ir labai maža nuotraukoj žinok atrodė, bet kai atsiuntė tai pagalvojau, kad galėjo būti ir mažesnė :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Tada dar turiu vilties! :D Dekui :)

    AtsakytiPanaikinti